marți, 7 ianuarie 2014

USR Winter Camp 2013 - Predeal





În perioada 16-19.12.2013 a avut loc la Predeal a doua ediție a USR Winter Camp, eveniment studențesc la care EGEA Cluj-Napoca a fost reprezentată de către colegii noștri Andreea Cîra și Cristian Iosub.

Pe lângă serile de socializare, dans, jocuri de cunoaștere și distracție până dimineața, am  avut ocazia să participăm la traininguri precum leadership, comunicare sau marketing.

Eu și Cristi am luat parte la trainingul de Leadership, unde ne-am fundamentat sau reconfirmat idei și percepții despre ceea ce înseamnă mecanismul de funcționare al unui lider adevărat, a cărui muncă dă rezultate... nu doar teorii. În cazul nostru, sperăm să ne dezvoltăm alături de EGEA Cluj-Napoca.







Fiindcă ne aflam la Predeal, era iarna, iar zapada nu a lipsit, ne-am delectat la schi sau la întrecerile cu sania pe Pârtia Clăbucet.

Eu, personal, trebuie sa mulțumesc USR(Uniunea Studenților din România) si EGEA CLuj-Napoca pentru un weekend productiv și plin de distracție la munte, alături de tineri voluntari din toată țara, reprezentanți ai organizațiilor studențești.

Cu bine,

Andreea Cîra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu