luni, 26 martie 2012

Campeni - 2008

CAMPENI 2008 
          Sejurul meu EGEA la Campeni, judetul Alba, a fost una dintre iesirile de neuitat din studentie. A picat exact de ziua mea, fapt care bineinteles a amplificat senzatia. Cadrul natural, prietenii, glumele si gratarele, toate pregateau atmosfera. Cand am inceput sa "puscam", numai linistea si uimirea ramasese din nou. Daca nu stiti, in zona este o traditie de a te juca periculos cu tevi de 10toli si cu kilograme de carbit. De ce? Pai… castiga cel care e cel mai galacios. Pana cand ecoul tragerii cu carbit printr-o treava de fier lunga de 4 metri in care iti poti indesa rucsacul de drumetie, nu inconjoara muntii de cateva ori, nu ti-ai facut treaba. Dimineata norii de deasupra vailor mie mi-au capturat privirea si pana cand n-am tras cateva zeci de cadre nu m-am putut opri. Am jucat fotbal si am rupt cateva sipci de gard, am dansat, am ras mult si bine, am mancat si mai mult si si mai bine. Bineinteles, inainte sa pleci, incepe sa te cutremure gandul ca se termina. Chiar si asa, drumul din Hasdeu pana la cabana a fost la fel de fascinant, mai ales cu Narcis si Zack la un
loc, in aceeasi masina.
         Ma gandesc la toate cadrele ce mi-au ramas in minte. Daca as scrie cate un gand pentru fiecare sesiune de ras pana la lacrimi sau pentru fiecare gura de aer de munte si clipire, as umple 3-4 bloguri probabil. Ceea ce a contat a fost ca acum in suflet si in amintire am un loc numit Campeni, unde cu prietenii am petrecut cateva zile de vis, intr-un loc "mirific", asa cum o buna prietena numeste lucrurile care mie mi se par bestial!
Articol realizat de:
Iulian Barbuceanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu