luni, 26 martie 2012

Suncuius Octombrie 2010

Intr-o dimineata de Octombrie racoros, membrii EGEA in special cei noi, ne-am adunat in gara pentru a lua parte la prima “iesire” EGEA. Destinatia aventurii fiind Vadul Crisului, pe drumul lung parcurs fara incidente am inceput sa ne cunoastem mai bine colegii nostrii mai mari, care au incercat sa ne invete cate ceva despre iesirile Egea. Pe tren lumea s-a distrat de minune, mai cu un banc, glume etc. dar aceasta atmosfera a fost create de nelipsitul suc de struguri, multumita lui toata lumea era entuziasmata de aceasta iesire. Odata ajunsi la destinatie incepe adevarata distractie, toata lumea arde de nerabdare sa exploreze imprejurimile in special pesterile umitoare din zona, dar mai intai de toate “sa mancam” toata lumnea a scos la interval resursele comestibile de care dispunea shi ne-am refacut plinul pentru a nu avea probleme pe traseul pe care urma sa il parcurgem, imediat dupa masa am coborat la cascada unde urmau sa fie botezati cei noi, dupa spusele unui coleg mai mare, aici a urmat un sir de poze care mai decare mai reusite.

Dupa ce am terminat cu balacitul la cascada a venit shi randul nostru sa intram in pestera\:d/ toata lumea era nerabdatoare sa vada “ce e acolo?, cum e inauntru?...etc” intrebari se auzeau din toate partile, in fine ghidul ne spune sa il urmam, dar nu inainte da a ne echipa corespunzator cu “pretioasele”.
Dupa ce ne-am echipat am intrat in pestera, acolo a inceput seria de urcari, coborari, scarii etc. din cand in cand ne mai opream sa ascultam povestioarele ghidului despre anumite locuri respective zone ale pesterii, imi aduc aminte ca am ajuns undeva aproape de limita dedicata turistilor si undeva intr-un perete era o gaura cu un diametru de aproximativ 50-60cm, iar colegul nostru Zack foarte serios a spus ca pe acolo e calea de intoarcere si ca trebuie sa intram cu totii pe acolo atunci cam toata lumea a “muscat momeala” dar dupa ce a inceput Zack sa rada ne-am dat co totii seama ca a fost o gluma(tare faza de tot).dupa ce am termiat cu pestera si am iesit din nou la lumina si am urmat alte cateva trasee turistice spre alte pesteri din zona care au fost aproape la fel de frumoase ca si prima.

Am terminat cu plimbarile si cu pesterile, stateam cu totii pe unde apucam sa ne refacem fortele pentru partea frumoasa a iesirii noastre, jocurile Egea ce ne-au distrat de minune, toata lumea radea mai ales la jocul cu “animalele in padure” sau HAKA made by Zack acestea au fost doua dintre cele mai funny la care am participat si am ras cu totii.
Dupa o vreme auzim pe cineva ca striga “ bah hai ca e 4 fara 20 hai sa coboram la tren” , am mai asteptat in halta ceva vreme pana sa soseasca trenul, dupa cum vedeti colega noastra era cea mai nerabatoare sa se urce in tren, dupa ce a ajuns trenul, toata lumea “imbarcarea” a urmat din nou ca si dimineata bancurile glumele si tot tacamul dealtfel nici acum nu a lipsit sucul care de data asta a fost de hamei.
Rasete umpleau compartimentul trenului de data asta nu imi mai parea drumul asa de lung deoarece eram toti intr-un compartiment,dar uite ca timpul trecea si am ajuns in gara la Cluj unde avea sa se sfarseasca iesirea noastra si fiecare o lua spre casuta lui cu amintirea excursiei frumoase si am momentelor hazlii pe care le-am petrecut impreuna.

Bogdan Ionut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu