luni, 26 martie 2012

Exchange la Cluj intre Egea Cluj - Egea Iasi 2008

Exchange: Egea Cluj / Egea Iasi

Aceasta actiune a reprezentat primul schimb de experienta pentru entitatea noastra in anul universitar 2008-2009.
In perioada 5-6-7 decembrie 2008 tinerii geografi ieseni au intrat in contact cu cei clujeni chiar la ei acasa.
Programul a debutat matinal (conform stilului caracteristic) cu intampinarea iesenilor la gara. Pe la 5 dimineata rasuna iE-GE-A pe peron in timp ce noi aflam ca in loc de 16 vom cunoaste 19! noi prieteni. Acest lucru avea sa fie o bucurie pana la urma, dar pentru moment se punea problema cazarii fiindca aveam incertitudinea obtinerii unor locuri in camine, problema care ulterior s-a rezolvat. Ne-am mobilizat deci astfel incat fiecare dintre noi sa cazam pe cineva acasa.
exchange iasi1
Dupa o scurta odihna respectiv o plimbare pe Cetatuie pentru surprinderea rasaritului a inceput ziua studenteasca la Cluj cu deschiderea oficiala urmata de masa de pranz la cantina din Hasdeu. Pentru a-i initia pe egeistii din Iasi in viata tumultoasa din capitala Ardealului, ne-am aventurat cu ei inr-un tur al orasului de care au fost fascinati de-a dreptul.

ias-cluj2

Nu ne-am uitat datoria de geografi si am inceput seara de vineri cu o serie de proiectii ale evenimentelor si proiectelor pe care le-am organizat/ la care am participat, prezentate alternativ de fiecare entitate. Iar pentru a incununa o zi plina, ne-am respectat blazonul de egeisti si am incheiat seara cu un wellcoming-party in Chiron.
Pentru sambata ne-am propus o iesire in afara Clujului. Destinatia? Turda si imprejurimi. Mai exact salina din Turda si Cheile Turzii. In salina ni s-a oferit un adevarat spectacol subteran, dar nici noi nu am facut economie de imaginatie (in special nu am gustat peretii). Cheile Turzii ne-au incantat prin frumusetea lor ascunsa, dar in acelasi timp salbatica, impunatoare si totusi oarecum fireasca unde am putut identifica varii caracteristici ale reliefului carstic. In acelasi timp au fost o provocare pentru noi sa le escaladam, iar intoarcerea prin defileu a fost incantatoare, dar si palpitanta datorita bucatilor de stanca ce se desprindeau.

cluj-iasi3

Intorsi la Cluj, ne astepta surpriza de deasupra orasului. Stiind ca prietenii nostri din Iasi iubesc muzica folk, am organizat o seara de chitara in aer liber in parcul Cetatuia, unde am cantat melodiile noastre de suflet. Am incheiat seara in club Janis, unde a fost intr-adevar o atmosfera deosebita.
Duminica dimineata am rezervat-o odihnei respectiv incarcarii bateriilor pentru ca la amiaza fiecare sa isi aleaga o activitate (bowling, patinoar sau timp liber pentru explorarea orasului). Ne-am reintalnit dupa-masa pentru a ne lua ramas bun, bineinteles cu nelipsita poza de grup (30 de personae intr-o camera de 4) si traditionalul cerc al prieteniei preluat de la prietenii nostri.
Au urmat schimburi de e-mailuri, pupici… si inevitabilul drum spre gara.

cluj-iasi4

Ne desparteam de Egea Iasi dupa un weekend incredibil in care s-au legat prietenii deosebite, iar singurul lucru care ne bucura la despartirea de acei oameni minunati era certitudinea ca peste o saptamana aveam sa ii revedem, de data asta acasa la ei...

iasi-cluj5

Am ramas cu siguranta cu niste amintiri pretioase si mai ales cu o noua zicala absolut stas: Iasiul, Clujul si Egea!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=O9YUQfQs3Ro]

Articol realizat de:
Alexandra  Kovacs

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu