luni, 26 martie 2012

Exchange Cluj - Timişoara 2008

Exchange Egea Timişoara-Egea  Cluj Napoca

            Costea Daniel ne-a povestit la un seminar despre Egea, despre persoanele noi pe care le poţi cunoaşte şi mai ales despre locurile frumoase pe care le poţi vizita. timisoara1
            Tot el ne-a propus să organizăm un schimb de experienţă între Egea Cluj Napoca şi Egea Timişoara. Zis şi făcut.
O mână de oameni, ne-am adunat şi am organizat un program pentru prietenii noştri din Timişoara care au venit la Cluj în perioada 22-24 februarie 2008.
În prima zi colegii noştri de la Timişoara au avut parte de o sesiune de prezentări în amfiteatru facultăţii, după care am mers să ne cunoştem mai bine la un pahar…de vorbă.
timisoara2A doua zi, după un scurt tur de oraş ne-am îndreptat cu toţii spre Cheile Baciului pentru a găsi “Paranormalul” care din păcate nu s-a lăsat văzut. Seara……..taberele s-au împărţit: băieţii pe stadion la meci iar fetele la shopping, în mall.
A treia zi, înainte de plecarea timişorenilor, ne-am întâlnit cu toţi într-o cafenea unde am făcut schimb de numere de telefon, adrese de mail şi le-am promis o vizită în oraşul de pe Bega.

Exchange Egea Cluj Napoca-Egea Timişoara

După o săptămână: Utu, Sabin, Raluca, Mirela, Simona, Maria şi 3 colegi studenţi Erasmus ne urcăm tm4în tren şi să plecăm în necunoscut. După vreo 8 ore de mers cu trenul, timp în care ne-am jucat tot felul de jocuri (şapca, mimă, etc) şi ne-am cunoscut mai bine, am ajuns în capitala Banatului unde ne aşteptau prietenii noştri de la Egea Timişoara.
După o scurta repriză de somn am mers la facultatea pentru o scurtă sesiune de prezentări ale  activităţile celor din Timişoara, după care…..am mers să facem cunoştinţă cu viaţa de noapte a studenţilor din vestul ţării.
tm5A doua zi a urmat turul oraşului unde am avut ocazia să urcam în turnul Catedralei Mitropolitane (stilul arhitectural unic şi neobişnuit îmbină tradiţia religioasă română cu cea bizantină-moldovenească), am vizitat  Muzeul Revoluţie, -curioşi din fire, am profitat de ghidul nostru (un supravieţuitor al revoluţiei) pentru a afla mai multe informaţii despre cum a început revoluţia-, fabrica de bere “Timişoreana”,parcurile oraşului, Piaţa Operei, etc  .
Deoarece cu o seara înainte am prins gustul distracţiei, în ultima seară a şederii noastre în oraşul de pe malul Begăi, l-am luat cu asalt pe “Happy” şi am petrecut până în zori.
Cum orice poveste frumoasă are şi un final, a sosit momentul să ne luam rămas bun de la Timişoara, nu inainte de a ne juca călcatea şi bâza în gară.
tm6Pe drumul de întoarcere, printre jocuri, aţipeli, glume, am discutat şi lucruri serioase şi am ajuns la concluzia că trebuie să facem ceva deoarece suntem geografi şi geografilor le sta bine pe drumuri şi cu rucscul în spate.





Articol realizat de:
Maria Bontindean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu